Sitter i bilen på väg från Sälen. Har en härlig glad känsla i kroppen efter gårdagens lopp. Körde 34 min snabbare än förra året! 
Gick över mållinjen på 3.42... :) 

Startade i led 18, seedade upp mig från 47 med fjolårets resultat. Hade bra flyt i stort sett under hela loppet. Lite trångt stundtals och det var svårt att köra om.. Hade endel "ruffiga" killar som inte körde speciellt schysst...jag blev fasthakad 2 ggr och det kunde gått riktigt illa om jag inte hade kommit loss....Det här med att köra om i mitten är inte så smart! (Och det fick vederbörande höra kan jag lova ;) )

Hade ett kedjehopp i en utav de längre, tyngre backarna... Just som jag var som tröttast! Men det var snabbt ordnat. Övervägde dock att springa upp m cykeln (mycket folk och trångt) men jag kände ganska snart att det skulle ta både energi och längre tid än att cykla upp... Så jag var snart på det igen i första lucka... 

Upploppet var en härlig känsla och jag hade en bra klunga som jag körde med sista 2 milen, vi peppade varandra att trycka ut det sista... Mina styrkor är raksträckor och utför men tappar i backarna! Ännu mer peppad för att lägga fokus på intervall och backträning under hösten! 

Mot nya mål!! 



Kommentera

Publiceras ej