Äntligen dax! På väg till Motala och mitt livs längsta fysiska prestation, Vätternrundan!!
Tillsammans med 18 starka tjejer från Subxx sub9 ska jag ta mig runt Vättern. Målet är att hålla ett rullsnitt på 35 km/h.


Förra helgen körde vi Siljan runt, 16 mil, som ett genrep inför vad som komma skall, allt gick som planerat och vi gjorde ett grymt lopp genom Dalarnas vackraste byar. Bra boost för teamet!! 
Nu laddas det ned massa energi, vätska positiva tankar! Längtar efter att få sätta mig på cykeln och få ge mig iväg, 30 tuffa, slitsamma och förhoppningsvis roliga mil väntar!! 

Ladda ner appen, Vätternrundan och följ SubXX sub9, starttiden är 04.52 och vi startar tillsammans med starka sub10. 
Mitt startnr. 22548

Pirrigt, nervöst och förväntansfull fyller jag på med ytterligare en carboloader!! ☺️




Kommentera

Publiceras ej